Színes ruhatár

Színes ruhatár

Minta vs Sima

2020. október 21. - egy.

MINTA VS SIMA � A bemutatkozó bejegyzésekben már írtam, hogy mennyire szeretem a különleges darabokat. A korábbi ruháim közt ezért sokszor fordultak elő többszínű, mintás darabok. Persze ez eléggé megnehezítette a kombinációk kialakítását – ezért a kapszulában most figyeltem, hogy kevés mintás holmit válasszak. Egy sima farmerszoknya a meglévő darabokkal annyival többször kombinálható, mint egy hasonló fazonú, ám mintás szoknya (lásd a képen)! Sajnos, még nem vagyok olyan tapasztalt, hogy bátran lavírozzak a mintahalmozás aknamezején anélkül, hogy Jancsibohóc-kinézet lenne a végeredmény, ezért a kapszulában fájó szívvel korlátoztam a számukat. Azt hiszem, ez a hátránya annak, ha az ember különösebb rákészülés és profi segítség nélkül csak úgy a saját feje után járva rakja össze a kapszuláját. 

mintavssima.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szinesruhatar.blog.hu/api/trackback/id/tr1116430752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása