Színes ruhatár

Színes ruhatár

Színséma - őszre

2020. október 06. - egy.

Miért ezek a színek? Az őszi ruhatár „kapszulásítását” néhány év színtudatos vásárlás előzte meg. Meleg, mondhatni „aranyló” színeket kerestem, amelyek az ősz típusnak jól állnak. Sötétebb árnyalatokat választottam, élénk, de mégis tört színeket – mintha egy őszi erdei sétától szóló festményhez keresnék festékeket. Nem akartam biztonsági játékot barna meg kék árnyalatokkal, mert ahhoz túlságosan is kedvelem a többit... így lett a zöld-sárga-rozsda vonal. Szóval a színeimmel már tisztában voltam, de a koncepció még nem állt össze, elég sok random ruha gyűlt össze. A kapszulagardrób megalkotásakor ezért megnéztem, hogy milyen alapdarabokat akarok megtartani mindenképp, esetemben ilyen alapdarabok például a kabátok vagy a cipők. Lényegében már csak körül kellett őket „építeni”, kiegészíteni. Használat során aztán szépen kibukik majd, hol van hiányosság vagy zavar. Az első problémák máris kiütköztek... de erről majd később írok bővebben az instagram.com/szinesruhatar oldalon.

szinsema_osz.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szinesruhatar.blog.hu/api/trackback/id/tr3916430740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása